środa, 27 kwietnia 2016

Chyba ze mną coś nie tak...

Zadzwoniła do mnie pani z T-Mobile. I powiedziała, że ponieważ wziąłem udział w jakiejś ankiecie, to ma dla mnie telefon Huawei Jakiśtam zupełnie za darmo, na kartę i bez abonamentu.

No zaciekawiło to mnie!

Pani wymieniła kilka cech telefonu , dodała, że marka Huawei jest wspierana przez Roberta Lewandowskiego - łał! się wzruszyłem się!), a następnie powiedziała, że kwota doładowania to 35 zł i mogę tę kwotę wpłacać przez 36 miesięcy (przepraszam: zasilać konto), ale czas zasilania zależy tylko ode mnie (mogę np. wpłacić to naraz). Po czym spytała, który kolor z dwóch dostępnych wolę.

Zastanawiam się czym, poza swobodą momentu zasilania konta, różni się dla mojego portfela taka darmowa okazja?

Świat mnie zadziwia z każdym dniem!

1 komentarz:

  1. Artur, to rzeczywiście okazja- normalnie jakbyś płącił te 35 zeta przez 36 miesięcy to musiałbyś zapłacić za tego hujweja 1 złoty- jak dają to trzeba brać i podziękować

    OdpowiedzUsuń