wtorek, 8 listopada 2016

Drewno kominkowe

W sobotę umówiłem się ze znalezioną na  OLX firmą na przywiezienie drewna kominkowego. Jeden metr. Pani przez telefon miła, cena drewna dobra, mieszanka niezła, wymiary super. Umówiliśmy się na dziś między 10.00 i 11.00. 

O 11.20 zadzwoniłem do pani, aby spytać gdzie moje drewno. Pani się zdziwiła, że jeszcze nie ma i powiedziała, że zadzwoni do kierowcy, żeby spytać gdzie jest. 

O 11.55 zadzwoniłem znowu. 

"To kierowca nie oddzwonił do pana?"

Umówiliśmy się, że przywiozą między 16.00 i 17.00. 

O 17.55 zadzwoniłem do pani, aby spytać gdzie moje drewno. 

"Zaraz sprawdzę i oddzwonię. No tak widzę tu na ul. D... i 2 metry"

"Mial być jeden"

"Tak tak, mam tu zapisane. Jeden. "

Zadzwonić do niej jutro? Robi się ciekawie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz